Menu

Cart

Content

Breadcrumb

Bestellen

Bij Vino Santi, kan u 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen. Ook als u nog geen klant bent!

Online bestellen is héél eenvoudig, snel en veilig.

Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop "toevoegen".
  • U ziet nu de artikelen die u heeft toegevoegd aan uw winkelmandje.  Hier kunt u het aantal te bestellen stuks nog aanpassen. Klik op "volgende" om uw bestelling verder af te ronden of op "verder winkelen" wanneer u meer artikelen wilt bestellen.
  • Gelieve eerst uw factuur en /of verzendadres (indien het afweikend is van het factuuradres) in te geven. Na het invullen van uw gegevens hebt u deze keuze om de bestelling af te ronden als gast (geen account wordt aangemaakt) of te registreren en af te rekenen. Het aanmaken van een account biedt verschillende mogelijkheden (bij herbestelling niet opnieuw facturatiegegevens invullen, historiek bestellingen opvragen, ...)
  • Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen.
  • Als laatste vragen wij u de bestelgegevens nog een laatste keer te controleren en de Algemene voorwaarden te accepteren, alvorens de bestelling definitief te plaatsen. Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestel nu’ te klikken.
  • In het betaalgedeelte voert u uw gegevens in mbt de betaling (bankcontact).
  • U krijgt daarna een bevestiging van uw bestelling met het nummer van uw bestelling. Gelieve dit nummer goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantendienst, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling.
  • U ontvangt ook een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Meest gestelde vragen over bestellen

 

Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat?

Dit gaat héél eenvoudig, snel en veilig. Klik hier voor de stappen van het bestelproces.

 

Hoe veilig is het om online te betalen?

Klik hier voor meer informatie over 'veilig betalen' op de webshop van Vino Santi.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Omdat wij een zo snel mogelijke levering nastreven nemen wij uw bestelling onmiddelijk in behandeling. Het is dus niet mogelijk om bestellingen te annuleren.
Wordt de bestelling bij u afgeleverd, neem dan binnen de 24 uur contact op met onze klantendienst om de bestelling te retourneren.

 

 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het scherm evenals een email.  Dit scherm en de email ziet en ontvangt u alleen als de bestelling volledig doorgekomen is. Gelieve het nummer van uw bestelling goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantendienst, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling. Mocht u alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is kunt u contact opnemen met onze klantendienst. Ook kunt u kijken op de Mijn Account pagina waar de bestelling terug te vinden is.

 

 Als ik meerdere bestellingen op dezelfde dag plaats, betaal ik dan ook meerdere keren verzendkosten?

Per bestelling betaalt u eventueel verzendkosten, afhankelijk van het totaal bedrag van uw bestelling. Voor bijbestellingen op hetzelfde adres binnen de 24 uren (na telefonische melding) worden geen extra leveringskosten gerekend.

WIJNWINKEL Vino Santi.

vinosantiLaar 13 / 1

Aartselaar

Belgium

+32 (0) 3 337 97 79

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Connect

Log In or Register