Menu

Cart

Content

Breadcrumb

Veilig betalen

 

Betaalmethodes

In de webshop van Vino Santi kunt u op verschillende manieren betalen:

Via bankkaart (Bancontact / Mistercash)
Hoe werkt het?
Op de pagina waar u uw bestelling kunt afrekenen, kiest u de betaalmethode waarmee u wenst te betalen.  U voert de gegevens van uw kaart (uw naam, nummer en de geldigheidsdatum van uw kaart) in via onze beveiligde SSL procedure en samen met Ogone en uw creditcardorganisatie zorgen wij voor een correcte en veilige afhandeling van uw bestelling.  Als uw betaling wordt geaccepteerd, wordt u bestelling doorgevoerd en krijgt u vervolgens een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.

Veiligheid

Wat en wie is Ogone?
Ogone is een beveiligd betaalsysteem dat uw financiële gegevens op een veilige manier verzamelt en ze door geeft aan de bankinstelling die de financiële transactie uitvoert. De veiligheid van online betalingen is voor Ogone een voortdurende zorg. Als markleider (Payment Service Providers) beschikt Ogone dan ook over alle nodige certificaten en goedkeuringen van de financiële instellingen/banken om gevoelige informatie te behandelen.

Wat is 3-D Secure en SecureCode bij kredietkaarten?
3-D Secure en SecureCode maken het betalen op internet nog veiliger. De 3D-Secure technologie is ontwikkeld door Visa en wordt aangeboden onder de merknaam Verified by Visa. Onder het label MasterCard SecureCode biedt ook MasterCard deze standaard aan. 3-D Secure en SecureCode vormen een extra stap bij het plaatsen van uw bestelling die is bedoeld voor uw veiligheid. U wordt beschermd tegen misbruik van uw creditcardnummer omdat u vóór de betaling eerst uw identiteit bevestigt.

Hoe werkt het?
Uw kaart is niet standaard geactiveerd voor 3-D Secure of SecureCode. Voor het betalen van uw bestelling kan gevraagd worden om 3-D Secure te activeren op uw kaart. Hierna zal bij elke online verificatie van uw creditcard altijd om een digitale handtekening gevraagd worden. Deze code wordt vervolgens meteen door uw eigen bank gecontroleerd. Er zijn een aantal varianten van de digitale handtekening, afhankelijk van uw bank. Het kan een zelf gekozen wachtwoord zijn, een pincode die verstrekt is door uw bank, maar er kan ook gevraagd worden om een digitale handtekening met behulp van een digipas of random reader.

Detail...
€ 0,00

Betalen

Betaalmethodes

In de webshop van Vino Santi kunt u op verschillende manieren betalen:

Via bankkaart (Bancontact / Mistercash)
Hoe werkt het?
Op de pagina waar u uw bestelling kunt afrekenen, kiest u de betaalmethode waarmee u wenst te betalen.  U voert de gegevens van uw kaart (uw naam, nummer en de geldigheidsdatum van uw kaart) in via onze beveiligde SSL procedure en samen met Ogone en uw creditcardorganisatie zorgen wij voor een correcte en veilige afhandeling van uw bestelling.  Als uw betaling wordt geaccepteerd, wordt u bestelling doorgevoerd en krijgt u vervolgens een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.

Veiligheid

Wat en wie is Ogone?
Ogone is een beveiligd betaalsysteem dat uw financiële gegevens op een veilige manier verzamelt en ze door geeft aan de bankinstelling die de financiële transactie uitvoert. De veiligheid van online betalingen is voor Ogone een voortdurende zorg. Als markleider (Payment Service Providers) beschikt Ogone dan ook over alle nodige certificaten en goedkeuringen van de financiële instellingen/banken om gevoelige informatie te behandelen.

Wat is 3-D Secure en SecureCode bij kredietkaarten?
3-D Secure en SecureCode maken het betalen op internet nog veiliger. De 3D-Secure technologie is ontwikkeld door Visa en wordt aangeboden onder de merknaam Verified by Visa. Onder het label MasterCard SecureCode biedt ook MasterCard deze standaard aan. 3-D Secure en SecureCode vormen een extra stap bij het plaatsen van uw bestelling die is bedoeld voor uw veiligheid. U wordt beschermd tegen misbruik van uw creditcardnummer omdat u vóór de betaling eerst uw identiteit bevestigt.

Hoe werkt het?
Uw kaart is niet standaard geactiveerd voor 3-D Secure of SecureCode. Voor het betalen van uw bestelling kan gevraagd worden om 3-D Secure te activeren op uw kaart. Hierna zal bij elke online verificatie van uw creditcard altijd om een digitale handtekening gevraagd worden. Deze code wordt vervolgens meteen door uw eigen bank gecontroleerd. Er zijn een aantal varianten van de digitale handtekening, afhankelijk van uw bank. Het kan een zelf gekozen wachtwoord zijn, een pincode die verstrekt is door uw bank, maar er kan ook gevraagd worden om een digitale handtekening met behulp van een digipas of random reader.

Detail...
€ 0,00

Contact & Service

Indien u geen antwoord op uw vraag vond in onze FAQ (Meest Gestelde Vragen), laat het ons weten.
Of u nu een vraag, opmerking, tip of klacht heeft, wij zijn altijd voor u bereikbaar. Wij horen graag van u!
Vino Santi helpt uw graag verder.

Hieronder vindt u de verschillende manieren waarop u ons kunt bereiken.  

 

E-mail

U kunt contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of u vult het online contactformulier in.

 

Telefoon

Wij zijn dagelijks bereikbaar op het nummer +32 (0) 3 337 97 79.

 

U kunt uw brief richten aan

Vino Santi bvba
Laar 13 / 1
2860 Aartselaar

Detail...
€ 0,00

horeca - handelaars

Indien u de aangepaste prijzen wenst te bekomen, gelieve het contactformulier in te vullen.

personalia
vraag
 

Detail...
€ 0,00

bestellen en betalen

Bij Vino Santi, kan u 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen. Ook als u nog geen klant bent!

Online bestellen is héél eenvoudig, snel en veilig.

Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop "toevoegen".
  • U ziet nu de artikelen die u heeft toegevoegd aan uw winkelmandje.  Hier kunt u het aantal te bestellen stuks nog aanpassen. Klik op "volgende" om uw bestelling verder af te ronden of op "verder winkelen" wanneer u meer artikelen wilt bestellen.
  • Gelieve eerst uw factuur en /of verzendadres (indien het afweikend is van het factuuradres) in te geven. Na het invullen van uw gegevens hebt u deze keuze om de bestelling af te ronden als gast (geen account wordt aangemaakt) of te registreren en af te rekenen. Het aanmaken van een account biedt verschillende mogelijkheden (bij herbestelling niet opnieuw facturatiegegevens invullen, historiek bestellingen opvragen, ...)
  • Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen.
  • Als laatste vragen wij u de bestelgegevens nog een laatste keer te controleren en de Algemene voorwaarden te accepteren, alvorens de bestelling definitief te plaatsen. Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestel nu’ te klikken.
  • In het betaalgedeelte voert u uw gegevens in mbt de betaling (bankcontact).
  • U krijgt daarna een bevestiging van uw bestelling met het nummer van uw bestelling. Gelieve dit nummer goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantendienst, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling.
  • U ontvangt ook een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Meest gestelde vragen over bestellen

 

Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat?

Dit gaat héél eenvoudig, snel en veilig. Klik hier voor de stappen van het bestelproces.

 

Hoe veilig is het om online te betalen?

Klik hier voor meer informatie over 'veilig betalen' op de webshop van Vino Santi.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Omdat wij een zo snel mogelijke levering nastreven nemen wij uw bestelling onmiddelijk in behandeling. Het is dus niet mogelijk om bestellingen te annuleren.
Wordt de bestelling bij u afgeleverd, neem dan binnen de 24 uur contact op met onze klantendienst om de bestelling te retourneren.

 

 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het scherm evenals een email.  Dit scherm en de email ziet en ontvangt u alleen als de bestelling volledig doorgekomen is. Gelieve het nummer van uw bestelling goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantendienst, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling. Mocht u alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is kunt u contact opnemen met onze klantendienst. Ook kunt u kijken op de Mijn Account pagina waar de bestelling terug te vinden is.

 

 Als ik meerdere bestellingen op dezelfde dag plaats, betaal ik dan ook meerdere keren verzendkosten?

Per bestelling betaalt u eventueel verzendkosten, afhankelijk van het totaal bedrag van uw bestelling. Voor bijbestellingen op hetzelfde adres binnen de 24 uren (na telefonische melding) worden geen extra leveringskosten gerekend.

Detail...
€ 0,00

Bestellen

Bij Vino Santi, kan u 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen. Ook als u nog geen klant bent!

Online bestellen is héél eenvoudig, snel en veilig.

Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop "toevoegen".
  • U ziet nu de artikelen die u heeft toegevoegd aan uw winkelmandje.  Hier kunt u het aantal te bestellen stuks nog aanpassen. Klik op "volgende" om uw bestelling verder af te ronden of op "verder winkelen" wanneer u meer artikelen wilt bestellen.
  • Gelieve eerst uw factuur en /of verzendadres (indien het afweikend is van het factuuradres) in te geven. Na het invullen van uw gegevens hebt u deze keuze om de bestelling af te ronden als gast (geen account wordt aangemaakt) of te registreren en af te rekenen. Het aanmaken van een account biedt verschillende mogelijkheden (bij herbestelling niet opnieuw facturatiegegevens invullen, historiek bestellingen opvragen, ...)
  • Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen.
  • Als laatste vragen wij u de bestelgegevens nog een laatste keer te controleren en de Algemene voorwaarden te accepteren, alvorens de bestelling definitief te plaatsen. Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestel nu’ te klikken.
  • In het betaalgedeelte voert u uw gegevens in mbt de betaling (bankcontact).
  • U krijgt daarna een bevestiging van uw bestelling met het nummer van uw bestelling. Gelieve dit nummer goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantendienst, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling.
  • U ontvangt ook een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Meest gestelde vragen over bestellen

 

Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat?

Dit gaat héél eenvoudig, snel en veilig. Klik hier voor de stappen van het bestelproces.

 

Hoe veilig is het om online te betalen?

Klik hier voor meer informatie over 'veilig betalen' op de webshop van Vino Santi.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Omdat wij een zo snel mogelijke levering nastreven nemen wij uw bestelling onmiddelijk in behandeling. Het is dus niet mogelijk om bestellingen te annuleren.
Wordt de bestelling bij u afgeleverd, neem dan binnen de 24 uur contact op met onze klantendienst om de bestelling te retourneren.

 

 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het scherm evenals een email.  Dit scherm en de email ziet en ontvangt u alleen als de bestelling volledig doorgekomen is. Gelieve het nummer van uw bestelling goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantendienst, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling. Mocht u alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is kunt u contact opnemen met onze klantendienst. Ook kunt u kijken op de Mijn Account pagina waar de bestelling terug te vinden is.

 

 Als ik meerdere bestellingen op dezelfde dag plaats, betaal ik dan ook meerdere keren verzendkosten?

Per bestelling betaalt u eventueel verzendkosten, afhankelijk van het totaal bedrag van uw bestelling. Voor bijbestellingen op hetzelfde adres binnen de 24 uren (na telefonische melding) worden geen extra leveringskosten gerekend.

Detail...
€ 0,00

Inloggen

 

Ik kan niet inloggen

Om in te loggen dient u uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord in te geven. 

Opgelet:

    • Zowel uw gebruikersnaam als uw wachtwoord moeten correct zijn om in te loggen.
    • Geef een correcte gebruikersnaam.Het wachtwoord is lettergevoelig.  
    • Dit betekent dat het wachtwoord exact moet zijn, zoals bij de registratie, dus met de exacte karakters in hoofd- of kleine letters.

U kunt natuurlijk altijd gebruik maken van de "wachtwoord vergeten" functie.

 

Mijn wachtwoord vergeten

Klik rechts bovenaan op inloggen. Daar kan je kiezen voor 'wachtwoord vergeten' of 'gebruikersnaam vergeten'

 

Hoe kan ik mijn adres en andere persoonlijke gegevens wijzigen

Log in en klik op "mijn gegevens" aan de rechterkant.  In "mijn gegevens" kunt u al uw gegevens aanpassen en up to date houden.

Detail...
€ 0,00

Levering

 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en afleveren van de bestelling betaal je een bijdrage. In je winkelmandje kun je precies zien wat de verzendkosten van uw bestelling zijn.
U kan natuurlijk ook uw pakket bij ons afhalen. Hiervoor maakt u telefonisch een afspraak op het nummer +32 (0)496 84 40 47.

 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd bedraagt gemiddeld 7 werkdagen, na ontvangst van betaling (weekenden en feestdagen zijn daarbij niet inbegrepen).

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, wij leveren uw bestelling op elk gewenst adres.  Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Let op: er kan wel alleen bezorgd worden binnen België.

Kan ik mijn bestelling naar een postbus laten versturen?

Het is momenteel niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op een postbus

Kan ik aangeven dat ik mijn bestelling ergens wil gaan ophalen?

Nee, dit is (momenteel) niet mogelijk.

Kan er ook buiten België geleverd worden?

Nee, er kan alleen bezorgd worden binnen België.

Hoe verloopt de levering?

Wij leveren uw bestelling op elk gewenst adres. Vermeld het gewenste adres bij elke bestelling.
Indien u geen ander afleveradres opgeeft, wordt de bestelling geleverd het standaard adres.

 

Detail...
€ 0,00
Abonneren op deze RSS feed

WIJNWINKEL Vino Santi.

vinosantiLaar 13 / 1

Aartselaar

Belgium

+32 (0) 3 337 97 79

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Connect

Log In or Register