Heb je vragen omtrent je bestelling? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Aarzel niet ons te contacteren indien je geen antwoord vindt op je vraag.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het scherm evenals een email. Dit scherm en de email ziet en ontvangt u alleen als de bestelling volledig doorgekomen is. Gelieve het nummer van uw bestelling goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantendienst, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling. Mocht u alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is kunt u contact opnemen met onze klantendienst. Ook kunt u kijken op de Mijn Account pagina waar de bestelling terug te vinden is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Omdat wij een zo snel mogelijke levering nastreven nemen wij uw bestelling onmiddelijk in behandeling. Het is dus niet mogelijk om bestellingen te annuleren.
Wordt de bestelling bij u afgeleverd, neem dan binnen de 24 uur contact op met onze klantendienst om de bestelling te retourneren.